Gegevens Transparantiekalender 2017 en Medisch Specialistische Revalidatie 2017 in SKI

​Ziekenhuizen, ZBC’s en revalidatiecentra hebben eerder dit jaar hun gegevens voor de Transparantiekalender 2017 aangeleverd via OmniQ. Deze gegevens zijn nu voor alle instellingen beschikbaar in SKI om te benchmarken. Voor de revalidatie-instellingen zijn tevens de interne  indicatoren voor 2017 inzichtelijk in SKI.  De indicatoren van de Basisset MSZ 2017 van de IGJ worden uiterlijk eind juni aan SKI toegevoegd.

Filter op jaartal

U vindt in SKI de gegevens van de verslagjaren 2014 tot en met 2017. Het is mogelijk om één of meerdere jaartallen te selecteren, waardoor alleen de resultaten van de geselecteerde jaren worden getoond. Hierbij worden in de menu-indeling de indicatoren getoond zoals ze zijn uitgevraagd in het meest recent geselecteerde jaartal dat u heeft geselecteerd.

SKI Transparantiekalender 2017.png


Aantal locaties binnen een benchmarkgroep

In de tabellen met resultaten is een kolom ‘N’ toegevoegd. In deze kolom wordt bij de benchmarkgroepen getoond hoeveel locaties de betreffende indicator hebben ingevuld (in geval van aanlevering op concernniveau betreft het één locatie voor de instelling).


Aanpassingen interne set Revalidatie Nederland

Voor de indicatoren van de interne set van Revalidatie Nederland (RN) is het mogelijk om een nieuwe interne benchmarkgroep in te stellen. Deze benchmarkgroep mag één keer per jaar worden ingesteld. Bij de eerstvolgende keer inloggen verschijnt er een pop-up waar u deze interne benchmarkgroep kunt instellen voor komend jaar. In het menu bij de geselecteerde instellingen kunt u vervolgens inzien welke instellingen u heeft geselecteerd. Ook is het vanaf nu mogelijk om de indicatoren van de interne set van RN te exporteren naar Excel. 


Meer weten?

SKI is beschikbaar via ski.dhd.nl voor iedereen met een DHD-account. Heeft u nog geen DHD-account, neem dan contact op met de DHD Servicedesk via info@dhd.nl of 030 273 97 00. Ook voor andere vragen kunt u terecht bij onze Servicedesk.