Cookie-instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Gegevens die via deze cookies verzameld zijn, gebruikt DHD altijd anoniem. Lees meer in onze privacyverklaring.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Klantadviseur servicedesk

Wil jij het aanspreekpunt zijn voor de ongeveer 75 Nederlandse ziekenhuizen die wij bedienen? Als klantadviseur op de servicedesk ondersteun je onze klanten dagelijks bij vraagstukken over onze inhoudelijke thema’s. Je helpt hen onder andere op weg bij het gebruik van onze digitale tools en ondersteunt collega’s bij het uitleveren van databestanden. Het verbeteren van de klantervaring is iets waar jij je elke dag voor inzet.

De functie

Als klantadviseur beantwoord je samen met collega’s van de verschillende inhoudelijke teams de binnenkomende vragen en je legt deze vast in het CRM-systeem. Je lokaliseert storingen snel en komt met oplossingen. In deze functie sta je rechtstreeks in contact met medewerkers van verschillende afdelingen en disciplines binnen de zorginstellingen. Dit maakt jouw rol afwisselend en zorgt ervoor dat je veel kennis opdoet over uiteenlopende onderwerpen.

Het is belangrijk dat je de klantvragen goed kunt analyseren en op een duidelijke manier complexe informatie uitlegt. Daarnaast ondersteun je de andere teams binnen DHD bij problemen en helpt ze waar nodig. Je leert van alle producten en diensten de basis, waardoor je kennis breed is. Voor één van onze specialismes/producten ga je de diepte in zodat dit echt jouw onderwerp wordt. Hierbij draag jij de verantwoordelijkheid, neem je de regie en breng je jouw kennis over aan de rest van de Servicedesk. Kortom, je blijft leren en jezelf ontwikkelen.

Wij vragen

Om de medewerkers van de ziekenhuizen actief te helpen, moet je snel kunnen schakelen. Je bent daarbij niet bang om verdieping te vragen bij collega’s, bent flexibel, kunt goed samenwerken en neemt snel complexe informatie tot je. Tussen je taken door beantwoord je de telefoon en krijg je energie van dat contact met onze klanten. Daarnaast ben je natuurlijk servicegericht en werk je secuur. Je begrijpt bovendien het belang van veilig omgaan met vertrouwelijke gegevens.

Verder beschik je over:

  • Een hbo denk- en werkniveau
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Affiniteit met de zorg

Wij bieden

DHD biedt een uitdagende werkomgeving waar hard werken en plezier samengaan. Er zijn veel kansen om te leren en te groeien en je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Openheid en collegialiteit staan bij DHD hoog in het vaandel. Veilig omgaan met vertrouwelijke gegevens is een absolute noodzaak. Daarnaast bevindt ons kantoor zich vlakbij de binnenstad van Utrecht.

Verder kun je rekenen op:

  • Ruime mogelijkheden voor ontwikkeling
  • Vrijheid en flexibiliteit; de mogelijkheid om zowel deels vanuit huis als op kantoor te werken
  • Een aanstelling voor een jaar met uitzicht op verlenging voor onbepaalde tijd
  • Salaris tussen € 2.500,- en € 3.000,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring
  • 8,33% vakantiebijslag en een eindejaarsuitkering van 8,33% van in het afgelopen kalenderjaar verdiende salaris
  • Pensioenregeling
  • 144 uur vakantie en 57 uur levensfasebudget (bij een 36-urige werkweek)
  • De mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen
  • Een thuiswerkvergoeding en telefoonvergoeding
  • Reiskostenvergoeding en/of NS Businesscard
  • Laptop en bijhorende apparatuur in bruikleen
  • Een fijn team van collega’s en gezamenlijke activiteiten, zoals bedrijfsuitjes, spelletjesavonden en tennistoernooien
  • Overige secundaire arbeidsvoorwaarden conform Cao Ziekenhuizen

Procedure en meer informatie

De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gesprekken. Daarna volgt een afrondend arbeidsvoorwaardengesprek. Als onderdeel van het sollicitatieproces zullen wij openbare bronnen als sociale media raadplegen en referenties bij je opvragen. Bij indiensttreding is het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Neem voor meer informatie over de functie contact op met Servicedeskcoördinator Boudewijn de Vries: 030 799 61 65.

In onze privacyverklaring voor sollicitanten kun je lezen hoe wij omgaan met de persoonsgegevens van onze sollicitanten.

Solliciteren

Heb je interesse? Stuur dan je cv en motivatie via de sollicitatiebutton.

Solliciteer nu

Over DHD

Wij zijn DHD. Een team van gedreven experts die dagelijks in verbinding staan met alle ziekenhuizen en umc’s. Daarnaast ontzorgen we steeds meer andere instellingen binnen de medisch-specialistische zorg. Wat ons verbindt: data. Medische en financiële patiëntendata die zorgprofessionals en ziekenhuizen waardevolle informatie opleveren voor het verbeteren van de zorg. Klik hier voor meer informatie.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren

Aanhef (Optioneel)
(Optioneel)
(Optioneel)
Sleep bestand(en) hierheen of klik op het vak om ze te uploaden
    (Optioneel)