Inloggen met eigen ziekenhuisaccount op Mijn DHD
Via Mijn DHD navigeert u snel en gemakkelijk naar de producten en diensten van DHD. Op dit moment heeft u als gebruiker een apart DHD-account nodig om hierop in te loggen. Daarna kunt u zonder opnieuw te moeten inloggen veilig doorklikken naar de voor u relevante producten en diensten. Binnenkort wordt het in de eerste ziekenhuizen mogelijk om met het eigen ziekenhuisaccount en wachtwoord (en dus zonder een aparte DHD gebruikersnaam en wachtwoord) in te loggen op Mijn DHD. Het wordt dan nog makkelijker om de DHD-producten te gebruiken.
Toegang tot Mijn DHD
Heeft u nog geen gebruikersaccount voor Mijn DHD? Neem dan contact op met de lokaal beheerder in uw zorginstelling. Heeft u al een account en wilt u toegangsrechten voor een of meerdere van onze producten en diensten? Op de pagina Producten kunt u per product rechtstreeks contact opnemen met de betreffende lokaal beheerder.
Rechtsgeldig digitaal ondertekenen
Wet- en regelgeving vereisen regelmatig het ondertekenen van documenten door ziekenhuizen. Bijvoorbeeld om DHD een specifieke opdracht te geven. Om dit proces te vergemakkelijken ontwikkelen we een nieuw overeenkomstenportaal in Mijn DHD. Hiermee kunnen digitale overeenkomsten rechtsgeldig en veilig ondertekend worden. Daarnaast geeft het portaal in een oogopslag inzicht in de ondertekende documenten. Zodra het overeenkomstenportaal beschikbaar is zullen we hierover nadere informatie verstrekken.
Meer informatie
Voor meer informatie of bij vragen over Mijn DHD kunt u contact met ons opnemen. Onze servicedesk is telefonisch en per e-mail bereikbaar via 030 799 61 65 of info@dhd.nl. We helpen u graag!