Cookie-instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Gegevens die via deze cookies verzameld zijn, gebruikt DHD altijd anoniem. Lees meer in onze privacyverklaring.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

test

Ik krijg een foutmelding nadat ik ben ingelogd.

​​​​​Om te kunnen achterhalen wat er aan de hand is, horen wij graag welke foutmelding u krijgt. U kunt hiervoor een printscreen van uw foutmelding mailen naar info@dhd.nl. Vermeld hierbij uw gebruikersnaam, de naam van uw organisatie en het systeem/de browser waarmee u probeert in te loggen.

Hoe kan ik toegang krijgen tot een product/dienst van DHD (zoals de Diagnosethesaurus of het DHD-dashboard)?

Binnen uw ziekenhuis zijn een of meerdere lokaal beheerders aangewezen door uw raad van bestuur. De lokaal beheerder kan u gebruiksrechten verlenen voor een product of dienst van DHD via het DHD-accountbeheer.

​Weet u niet wie de lokaal beheerder is of welke lokaal beheerder geautoriseerd is voor het desbetreffende product? Neem dan contact met ons op.

Bent u zelf lokaal beheerder, maar heeft u deze rechten niet? Dan kunt u het 'wijzigingsformulier machtiging lokaal beheerder' invullen, deze laten ondertekenen door de raad van bestuur van uw ziekenhuis en sturen naar info@dhd.nl​. U vindt het formulier op de pagina Handleidingen en formulieren.

Bent u niet werkzaam binnen een ziekenhuis en wilt u toegang tot een van onze producten of diensten? Neem dan contact met ons op.

Contact
Het lukt niet om beveiligde bestanden uit te pakken.

U kunt een beveiligd ZIP-bestand uitsluitend uitpakken met de programma’s WinRAR, WinZip of 7-Zip voor Windows en Keka voor Apple/Mac, omdat de bestanden zijn beveiligd met een AES-versleuteling.

Heeft u geen van deze programma’s op uw computer geïnstalleerd, dan kunt u het bestand dus niet uitpakken (ook niet met het programma dat automatisch wordt opgestart vanuit Windows). Heeft u ondersteuning nodig bij de installatie van WinRAR, WinZip, 7-Zip of Keka, neem dan contact op met de IT-afdeling binnen uw ziekenhuis.

U pakt een beveiligd bestand als volgt uit:

  1. Sla het bestand op uw computer op.
  2. Klik met de rechtermuisknop op het ZIP-bestand, kies voor WinRAR, WinZip, 7-Zip of Keka en kies vervolgens voor ‘bestanden uitpakken’.
  3. Vul het wachtwoord in dat u van ons heeft ontvangen. Klik op 'Wachtwoord tonen' zodat u kunt controleren of u het wachtwoord juist heeft ingetypt. Let op dat u geen extra spaties aan het einde mee kopieert.
  4. Nu kunt u het bestand bekijken.

Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact met ons op​.

Contact
Ik heb geen wachtwoord via sms ontvangen.

Mogelijk is uw mobiele nummer niet juist geregistreerd. Neem contact met ons op en wij kijken het graag voor u na.​

Contact
Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten.

​​​​​De lokaal beheerder binnen uw instelling kan uw gebruikersnaam opzoeken en indien nodig uw wachtwoord resetten. Bent u zelf lokaal beheerder? Neem dan contact met ons op.

Contact
stasf
asdfasfd (asdfasfasdf)